Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Outing Tanjung Dawai

  • Tuesday, November 17, 2009
  • Shah
  • Hari ahad lepas aku dan beberapa geng Alpha Sungai Petani (Nasriq, Naqiezar ngan Uncle G) sempat outing ke Tanjung Dawai..mulanya aku plan nak ke Penang untuk street shoot tapi memandangkan cuaca sekarang yang kerap ujan petang, aku tunda dulu laa...so Nasriq bagi cadangan untuk ke Tg Dawai...katanya kat situ sunset mmg lawa...hehe..aku pun dengan pantas setuju...best woo layan sunset...kena lak kalau dapat kaler kuning keemasan ngan sikit flare sambil bot nelayan melintas..dan wat lak gambar siluet (macam aku siluetkan kapal kat atas tuh)..huuu..mmg takleh tahan...


    Sebenarnya aku pun bukan terer sangan klau bab nak shoot landscape nie..baru nak menceburkan diri..apatah lagi nak wat gambar HDR...jauh panggang dari asap..ttthehe..mmg kena banyak praktis lagi...

    Secara keseluruhannya aku sangat berpuas hati dengan outing kali nie...dan mmg dari hasil yang tak seberapa tu aku dah kenalpasti mana yang tak kena ngan gambar aku dan insyaallah next outing (maybe experiment on lighting kat air terjun) aku akan publishkan lagi kat sini...

    p/s : sapa free leh aturkan sesi mencari Ray of Light..yang nie pun idaman aku jgak

    0 comments:

    Post a Comment

    ;