Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Annual Lunch | Edisi bengang!

  • Tuesday, November 3, 2009
  • Shah
  • Sebenarnya dari semalam lagi aku dah bengang pasal photo annual lunch...dah laa aku cover free..tak mintak sekupang pun dari sesapa...dan dalam banyak-banyak pic tu gamba aku cuma ada sekeping ja..lepas tu banyak bunyi pulak...

    Situasi 1
    Pagi-pagi Isnin..belum sempat aku cari rezeki lagi dah ada soklan.."Gambaq mana?? Dah print belom??"..dah tu tanya lak macam tanggungjawab aku pulak nak print dan distribute kat semua yang hadir...ringan ja mulut nak tanya hang sapa nak 'arahkan' aku print pulak..

    Situasi 2
    Hari Selasa..tengahari...dengan muka selamba minah nie bagitau aku "Saya dah tengok kat flickr gambar Annual Lunch tu..tapi awat gambaq kami takdak..yang ada gambaq anak dara ja?"...

    Hello kawan...itu aku punya flickr..aku punya suka laa nak up gambaq sapa..bini aku pun tak kecoh hang pulak yang lebey...kalau nak create account sendiri..free ja..dah tu boh laa gambaq anak, mak, ayah, tok, nenek, kucing, selipar hang sendiri...aku da bagi softcopy..lagipun buat apa aku nak letak gambaq banyak-banyak..even aku cover event yang makan sampai 1Gig file pun aku letak dua tiga keping ja kat flickr..

    Aku bukan laa orang yang suka nak cari pasal kat tempat keja..sbb itu tempat aku cari rezeki...tak nak buat musuh..tapi aku bukan laa orang yang teramat sopan santun dan berbudi bahasa sampai lalu depan kambing pun nak hulur tangan..

    Adoii..

    0 comments:

    Post a Comment

    ;