Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Annual Lunch di UiTM Hotel

  • Monday, November 2, 2009
  • Shah
  • Tahun nie tiada annual dinner..itu keputusan yang telah dipersetujui..tapi majlis tradisi bagi menghilangkan tension setelah setahun penat bekerja digantikan dengan annual lunch..dengan harga RM30 satu kepala, hotel uitm permatang pauh menyediakan perkhidmatan yang bagi aku boleh dikatakan amat berbaloi, ditambah dengan makanan yang mmg sedap-sedap...(iskk..macam jadi duta hotel uitm laa pulak)...apa yang aku nak katakan kat sini ialah da berbagai hotel yang aku penah pi tapi rasanya yang nie boleh laa klau nak recommend kat kawan-kawan...tempat pun selesa, pelayan pun comey-comey..haha..rajin dan tak sombong...

    Dan macam biasa aku kalau majlis-majlis cam nie mmg takkan lepaskan peluang nak shoot...bukan saja-saja untuk simpanan sebenarnya, tapi lebih kepada sesi praktikal bagi meningkatkan skill dalam bidang fotografi nie...biaq laa apa orang nak kata pun...aku ada laa dengar bunyi-bunyi sumbang kata nak cari duit lebih laa...ayoo...ingat aku nie kokak sangat ka takdak duit sampai nak kena buat macam tu...



    0 comments:

    Post a Comment

    ;