Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Fara & Nazri

Salam sejahtera...entry kali nie aku nak publish sikit mengenai majlis perkahwinan Fara & Nazri...nie bukan job aku tapi aku tag ngan Otai Jat..haha..jangan marah Jat..hang punya gambar da tahap otai dah...


Dan sebagai 2nd photographer aku tak shoot laa sebanyak sbb aku takmau shadow Official Photographer...klau OP mintak pendapat baru aku mencelah...tu laa kelebihan klau hire 2 photographer...banyak idea, banyak angle, banyak gambar...


jadi kepada bakal-bakal pengantin yang nak cari photog, kalau boleh cari yang ada 2 photog atau lebih...pasti anda akan lebih ceria bila tengok hasilnya nanti..


Thanks Jat sbb jemput aku untuk job hang kali nie...kalau nak tengok lagi pic Fara & Nazri boleh tengok kat sini...

2 comments:

ismimaizura said...

wow..ske la tgk pic u snap..sume nice2..i likeeee..u area mna erk?

Shah said...

Salam @juera..sy dok area seberang jaya, penang..

Post a Comment

;