Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Nadzim & Osyie

  • Monday, December 14, 2009
  • Shah

  • Pengantin kali nie antara yang terawal booking aku untuk shoot majlis perkahwinan deorang...sampai aku pun lupa berapa harga yang aku offer...haha...bila check balik email baru aku perasan yang deorang book aku sejak bulan Feb lagi...huhu..sbb book awal punya pasal nnti aku kasi hadiah...mmg special untuk Osyie dan pasangan...nanti korang honeymoon kat penang mai laa ambik...

    Pasangan nie kalau tak silap aku hampir 10 tahun jugak laa dok cinta cinti...mula berkenalan masa diploma, kerja dan sampai laa dah habis degree...masih lagi setia...perrghh..cayalahh...mmg kuat jodoh korang...

    Lama jugak rasanya wife aku tak jumpa kawan baik dia nih...seingat aku masa aku kawin dulu Osyie temankan wife aku sampai dua hari...lepas tu takdak dah..tapi lepas ni rasanya sllu laa kot dapat jumpa...kalau nak balik Kedah mesti lalu Penang dulu...boley2 laa singgah kena char koew teow kaa...

    Dan tak lupa jugak pada Zam Arjuna yang tiba-tiba macam boley bau aku shoot kat Pendang...thanks bro sbb backup aku untuk outdoor...mmg class laa 5D hang...rasa cam nak beli sebijik ja..hahaha...bini aku da jeling ja bila aku cakap nak angkat Mark II 5D macam hang...kahkahkah
    p/s : gambar nie shoot by Mr Zam Arjuna..matahari pecah lapan towss...

    1 comments:

    Arjuna said...

    hahahaa..tq2 bro shah..mmg bau hg kuat..jauh spai sbrg jaya nii..hahaha...

    Post a Comment

    ;