Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Makan malam bersama Ustaz Nazrey Johan

Semalam aku dan rakan-rakan KakiLensa lain berkesempatan untuk makan malam bersama Ustaz Nazrey Johan...bekas penyanyi kumpulan nasyid tersohor Raihan..dan ini kali pertama bagi aku bersemuka, solat dan makan bersama salah seorang idola aku sejak sekolah lagi...rasanya pertama kali aku dengaq lagu raihan nie tahun 1996/97 klu tak salah..hanya selepas 13 tahun baru aku berkesempatan bersemuka dengan tuan empunya suara yang bagi aku cukup merendah diri dan pemurah dengan senyuman..

Kalau termenung macam nie gaya orang tengah pikir nak makan apa...kata Ustaz Nazrey

Alamak...siap ambil gambar termenung pulak...hahaha

Kedai Asiatica di Bertam Kiosk yang menaja makan malam

Bersalaman sebelum berangkat ke airport balik ke KL

Sempat beramah mesra bersama sesiapa yang menyapa

Cenderahati dari KakiLensa

0 comments:

Post a Comment

;